torsdag den 15. november 2007

Sonofon stamkunde

Sikke en gang lort for at sige det på godt jysk. Jeg har gennem 15 år haft mit abonnement hos Sonofon dels fordi jeg ikke gider at skifte for at sparer 5 kr. dels fordi at jeg har været tilfreds med den service man har givet mig i form af mobiltelefoni. Jeg må dog sige at det ikke er meget man har at komme efter når man nu som "stamkunde" kan få særlige fordelagtige tilbud. Jeg besøge i dag Sonofon hjemmeside for at se hvor meget jeg skulle give for en ny telefon. Jeg er interesseret i Sony Ericssons W880i Telefon. Jeg finder også ud af at de kører noget kampagne på denne telefon således at man skal betale 599,- samt et abonnement okay men nu har jeg jo været med til at finansiere deres optur og så er det vel på tide at giver et godt tilbud til en stamkunde så jeg logger på som stamkunde og mens jeg venter på en SMS besked fra Sonofon tænker jeg på at det jo er helt fantastisk at man er stamkunde og kan få tilbud der en lidt gladere. så jeg logger glad på mi stamkunde konto og ser til min overraskelse at det er sku lige meget om man har været med i klubben i 15 år eller aldrig for slutprisen er den samme.

Hertil kan jeg kun sige sonofon i hører fra mig. Og kan i ikke tilbyde mig noget bedre så vil jeg se mig om efter et andet mobilselskab.

Ingen kommentarer: