mandag den 17. november 2008

Julefrokost

To kvinder er på vej hjem fra firmafest.
"Jeg skal tisse!" siger den ene. " Det skal jeg også" siger den anden.
Kvinderne befinder sig nær en kirkegård, og de bliver enige om at gå ind på kirkegården for at finde et sted at tisse. Den første får tisset af og tørrer sig med sine trusser, som hun derefter smider over skulderen.
Den anden kvinde synes, at de trusser hun har på, er for dyre til at lave samme nummer med, så hun finder en bårebuket og tørrer sig med den. Derefter tager hun trusserne på, og de går hjemad.
Næste morgen taler de to kvinders mænd sammen:
Mand 1: "Hvaaa' øøøh, du ved godt at vores kvinder var til julefrokost sammen i går, ikke?"
Mand 2: "Jo da, hvorfor det?"
Mand 1: "Jeg ved snart ikke hvad, jeg skal tænke. Min kone kom hjem uden trusser på"
Mand 2: "Ja tak…. Som om det var noget. Min kone kom med en sløjfe i røven, hvor der stod: TAK FOR ALT – Hilsen Herfølge Boldklub" Technorati Tags: , ,

Ingen kommentarer: